My Online Diaries
Anneonghaseyo!

Annyeonghaseyo and Konnichiwa, earthlings! I'm already married to Luhan so don't you dare laid your eyes on him! JKJK. Follow me and I'll follow back! ^^


Entries About Linkies Stuff


Big Clap

Template: MinJungChan
Basecodes: Yaya
Edited : Syasya
Others:   


KENANGAN TERINDAH..


my pic



brgmbr bersama widad n ellysya



brgmbr bersama cg ros... lurve dis pic


snap wit ahli geng pondok



all members of geng pondok... time niey kitorg snap at kolam ikan 2h


at A&W


me + you= best frenz 4 eva



along(amirul syafiq)



abe chik(izzat)


at kedai kak dah.. hihhi... posing sbntr smntra mnggu kak dah siapkn mknn.. :D


in the library... cntk x library niey??? nmpk cm tmpt org khwin an??


niey lah gmbr yg pling sy suka... nmpk sweet kn... tp per2 pun, niy lah kwn2 sy ... eh2, ade sorang lagi yg x msuk iaitu, aina... hihihi... dy pun kwn sy gaks... :D


time niey ktorg dup tgk bdk2 laki main bola... haha... wktu niey still pg agih.. hihihi

0 cutie(s)