My Online Diaries
Anneonghaseyo!

Annyeonghaseyo and Konnichiwa, earthlings! I'm already married to Luhan so don't you dare laid your eyes on him! JKJK. Follow me and I'll follow back! ^^


Entries About Linkies Stuff


Big Clap

Template: MinJungChan
Basecodes: Yaya
Edited : Syasya
Others:   


Short Word





Assalamualaikum n Selamat Sejahtera.. hehe


Post saya kali ini nk cerita tentang singkatan BI atau juga short word.. hehe.. sekarang, mungkin ramai yang dah tahu tentang perkataan2 nie semua tapi mungkin juga ade yg tak dan mungkin juga ade yg pening dgn perkataan2 nie .. haha.. betul tak ? baik mengaku cepat.. kalau tak, saya tembak kang ! haha.. :face64:


Ok.. Jom Mula Sekarang.. !!


LOL = laughing out loud
LMAO = laugh my ass off
ROLF = rolling on the floor laughing
BRB = be right back
AFK = away from keyboard
TY = thank you
THX = thanks
NP = no problem

FYI = For your information
TTYL =Talk to you later
TTFN = Ta Ta For Now)
NVM = nevermind
GTG = Got To Go
LYLAS = Love You Like A Sister
TTYL = Talk To You Later
IDK = I Don't Know
JK = Joke
OMG = Oh My God
CMIIW = Correct Me If I'm Wrong

Hehe.. that's all yg saya tau.. yg lain nanti saya nak selidik.. hehe.. GTG .. see ya ! :face75:


2 cutie(s)